Annandag jul

Jag har verkligen mina upp och nedgångar på denna blogg. Vissa dagar blir det flera inlägg om dagen och vissa dagar inga inlägg alls. Ibland kan det gå veckor utan ett inlägg men nu tänkte jag att det var dags igen :)

Julen är över och jag vet inte om jag är hundraprocentigt nöjd med den i år. Har varit mycket jobb innan jul så inte mycket tid till att julmysa och fixa. Gick även på julledigt mycket senare detta år vilket gjorde också gjorde att jag inte hann med så mycket. Hela julafton gick förbi med en sprängande huvudvärk vilket gjorde att jag sov tre gånger på själva julafton innan det var dags att sova på riktigt. Hela Kalle Anka sov jag bort men Svensson Svensson hann jag se på kvällen iaf :) Jag fick iaf braiga julklappar som ett par finfina träningsskor och ett fotbad som ska invigas imorgon kanske. Hade tänkt inviga det ikväll men av någon anledningen så blev det inte så. Det är som sagt inte mycket som gått som det tänkts denna jul.

Imorgon är det måndag igen och Micke ska jobba. Hade nog velat ha honom hemma några dagar till och myst lite men kan väl vara skönt att vara för sig själv också ibland. Han är ju ledig till helgen igen när det är nyår, fast på söndag så jobbar ju självklart jag istället. Typiskt..!

Funderar på att gå och lägga mig men är inte speciellt trött. Micke sover redan och när han somnar innan mig så har jag riktigt svårt att somna. Undra varför..? Händer dock inte så ofta att han somnar innan mig så jag ska väl inte klaga :) Kanske ska mig ett bad så kroppen kopplar av och blir trött? Har så himla tråkigt på kvällarna när Micke sover eller är ute och slirar. På dagarna går det jättebra men just på kvällarna så blir jag så himla uttråkad.

Hur som haver, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0