God morgon!

Känns som att jag nyss gick och la mig fast klockan var nog runt 03.30-04 skulle jag tro. Vaknade när Micke skulle upp till jobbet vid åtta och hade väldigt svårt att somna om men lyckades till slut sova ca 40 minuter till. Vaknade sen av att jobbtelefonen ringde, såklart.. Det var ju lite typiskt men hur som helst så kunde jag inte somna om och fick till slut kämpa mig upp ur sängen. Nu sitter jag här och degar i soffan och vet inte om jag ska ta mig iväg för att köpa julklappar eller inte. Det skulle behövas för man vet inte när man har tid nästa gång. Fick ju en bonusledig dag idag så då får man passa på :) Dessa 17-18 timmars pass är inget att leka med. Nu är det förhoppningsvis ett bra tag innan jag behöver ge mig på ett sånt igen. I alla fall nån vecka eller så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0