Julfix!

Idag tog jag mig en dag ledigt så jag hinner med att köpa julskinka, Mickes julklappar, slå in juleklappar och lite allmänt småfix. Vet inte när jag ska hinna med detta annars. Förr om åren så har jag gått på julledigt lagom till denna helg som kommer men i år så ska det självfallet vara ett evenemang två dagar innan jul så det gick inte detta år. Får helt enkelt fixa med allt det sista nu. Klä granen får vi göra på söndag och även slänga innan skinkan i ugnen då. Den tar ju några timmar att göra så då passar det perfekt att klä granen samtidigt :) Julgranen köpte vi igår så vi inte står där på söndag och alla är slut. Den står just nu på balkongen och väntar på att få bli klädd med massa fina kulor, glitter och ljus :)

Vi gjorde förresten om lite i vardagsrummet igen för någon dag sedan och vad STORT det blev! Det blev mycket luftigare och känns inte så hoppackat som det kändes förut. Skönt säger jag bara :)

Nu måste jag kila iväg och köpa juleklappar och julskinka. Ut i snöstormen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0