Nytt år - nya möjligheter!

Nu när det är nytt år och allt så har jag lite saker som jag hoppas kommer inträffa under detta år.

- Att vårt hem kan hålla sig såhär städat som det är just nu
- Att jag hittar mig nya utmaningar på jobbfronten
- Att jag går ner lagom mycket i vikt så jag trivs med min kropp
- Att vi köper en ny soffa
- Att Sverige vinner Eurovision Song Contest
- Att jag kommer iväg till återminstone en storstad en weekend, helst två
- Att Micke får sitt drömjobb
- Att Sverige vinner J-VM i hockey
- Att jag får åka till Gran Canaria
- Att min bil inte är/går sönder
- Att jag kommer igång med träningen på gymet och cyklingen i vår/sommar
- Att vi flyttar till radhus (I wish)
- Att jag har världens bästa 25-års kalas
- Att jag vinner drömvinsten på lotto
- Att jag får ett par Shepard-tofflor
- Att vår julgran till nästa jul inte är lika sned som denna vi har nu
- Att jag och Micke gör lite mer saker tillsammans

..listan kan bli hur lång som helst men helst av allt önskar jag mig att både jag och Micke trivs med vad vi gör samt att vi är lyckliga varje dag!

Får passa på att önska ett GOTT NYTT ÅR!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Att Sverige vinner J-VM i hockey Nix

Att min bil inte är/går sönder Ingen fara

Att vårt hem kan hålla sig såhär städat som det är just nu Ring mamma

2011-01-04 @ 14:19:26
Postat av: Caroline

Kan vi inte säga såhär istället;

Att vårt hem kan hålla sig såhär städat som det är just nu - vi skaffar en Rut

Att vi köper en ny soffa - ring mamma

Att jag får åka till Gran Canaria - mamma fixar



Låter väl bra :)

2011-01-05 @ 18:18:15
URL: http://frumpy.se
Postat av: Mamma

Nja vet inte ja, jag städar hellre än fixa soffa och en resa till Gran Canaria. Kram

2011-01-14 @ 13:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0