Sol och bad

Jag har så himla svårt att sysselsätta mig när jag är ensam. Det är inte riktigt min grej att vara ensam, trivs bättre i grupp :) Det är ju inte särskilt roligt att städa och fixa hela dagarna men det är det enda jag kan komma på att göra. Har ingen större lust att börja jobba imorgon igen men ska bli skönt med lite rutiner igen. Dock så ser denna månad ganska mörk ut med MASSOR av jobb och jag ser väl inte riktigt fram emot det tyvärr. Om Micke kan få en vecka eller några dar ledigt i februari så ska jag övertala honom om att åka till ett varmare land för att få komma bort. Vila upp sig lite för även om jag varit ledig i lite drygt två veckor bortsett från lite jobb här och där så är det ändå samma sak varje dag. Behöver lite omväxling och en sandstrand, blått hav och en solstol tror jag kan vara perfekt för oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0