Sovmorgon

Tog mig en behövlig sovmorgon idag och det med råge! Jag gick inte upp förrän efter tolv och det, mina vänner ska ni veta, är inte särskilt vanligt för att vara mig. Jag har tagit det lugnt sen gick jag gick upp och och glott lite på tv, gjort mig iordning i lugn och ro samt ätit lunch (frukost?). Alldeles strax ska jag dra mig iväg till jobbet, jobbar sent idag. Hoppas att jag orkar mig igenom denna dag nu när jag äntligen fått sova lite :) Jag märkte igår att jag har två STORA svarta ringar runt ögonen, likt två blåtiror, som jag hoppas försvinner snart bara jag får lite sömn och avkoppling.

Huvudvärken börjar smyga sig på nu som vanilgt så kanske ska köpa lite alvedon på vägen till jobbet..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, här händer inget. Kram

2011-02-17 @ 12:36:53
Postat av: Mamma

Ja, här händer det inget. Kram

2011-02-17 @ 12:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0