God kväller bloggen!

Det var ett tag sen man tittade in här men har inte haft ork till särskilt mycket mer än att äta och sova, haha :) Nu börjar hockeyn närma sig sitt slut plus att våren är på ingång så förhoppningsvis så blir jag piggare snart. Just nu är det inge roligt alls att gå till jobbet. Det känns bara segt att gå upp på morgonen för man vet att man inte har något särskilt skoj att se fram emot. De dagarna som känns lättare än andra, det är när Micke slutar tidigt på sitt jobb och jag inte jobbar kväll på mitt för då vet jag att vi hinner ses några timmar innan det är sovdags. Oftast så hinner vi inte ses mer än 1 kanske 2 timmar och det är inte särskilt kul vill jag lova. Förhoppningsvis så blir det bättre nu när hockeyn snart är slut så jag inte jobbar kväll så ofta :)

Nu, precis som många andra kvällar, så sitter jag och väntar på att Micke ska komma hem så vi kan äta middag och mysa i soffan innan det är sovdags. Nu fick jag ett sms om att han är på väg hem så då måste jag laga klart maten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0